W czym prywatna służba zdrowia widzi swoją przewagę konkurencyjną?

Prywatne przychodnie i specjaliści działający w tym sektorze obsługują pacjentów szybko, profesjonalnie, a do tego z udziałem innowacyjnego sprzętu. Jakim cudem zatem publiczna służba zdrowia nie jest w stanie dorównać prywatnym jednostkom, pomimo uzyskiwania znacznie większych przychodów? W publicznym sektorze nie istnieje docelowo indywidualne konto pacjenta. Pieniądze wpływające od razu odpływają, obsługując masy chorych. Zatem twoje pieniądze zasilają tak naprawdę potrzeby innych, co jest zawsze złym rozwiązaniem długoterminowym. Prywatne placówki natomiast troszczą się o docelowego klienta i tylko o jego interesy.

Konkurencyjność mobilnej oferty zdrowotnej

Innowacyjne podejście do pacjenta (klienta) postępuje. Sugerują o tym narzędzia, tj. gabinet na kółkach. Przychodnie mobilne docierają do miejsc z minimalnym udziałem służby zdrowia, po prostu zacofanych. Ludzie bardziej jednak ufają lekarzom, pragnącym przyjechać do nich niż odwrotnie.

Najczęściej gabinety na kółkach stanowią uzupełnienie do standardowej strategii marketingowej prywatnej placówki medycznej. Autobusy tej kategorii da się z łatwością wynająć, uzyskując wysoką efektywność kosztów. Przed ich wykorzystaniem trzeba ustalić, do jakiej grupy osób chorych oferta się skieruje. Trudno bowiem ograniczoną powierzchnię wyposażyć w ogólną technologię. Im większa grupa docelowa, tym lepiej. Dane najczęściej udostępniają specjalistyczne agendy branżowe jak http://www.mobilnebadania.pl/oferta/mobilna-przychodnia, sumiennie analizujące sytuację w służbie zdrowia i potencjał chorób w kraju.

Dobra ocena grupy docelowej sprawia, że pacjenci napływają ogromnymi masami i zostawiają w gabinetach mobilnych interesujące sumy pieniędzy. Koszty utrzymania lub wynajęcia autobusu szybko się zwracają, co wróży dobrze rozwojowi sektora prywatnego.

Wykorzystaj moc profilaktyki zdrowia

Państwo też widzi potencjał w tym pomyśle, bo zdrowy obywatel to jednostka rzadko korzystająca ze standardowej opieki lekarskiej. Dotarcie do wielu grup społeczeństwa sugeruje minimalizowanie wydatków na utrzymanie wszystkich instytucji służby zdrowia. Na zaprezentowanym pomyśle korzysta najbardziej przeciętny pacjent, bo oferta prywatna jest tańsza, placówki konkurują ze sobą o uwagę klientów. Obserwuj teraz uważnie lokalne wiadomości, bo programy profilaktyczne pojawiają się bardzo często.

Related Posts